Medelbetyg 5/5 baserat på 11 st röster.
Alltid lika nöjd <3. Dessa ringar är sa vackra i sin enkelhet men så personliga och perfekta att bära tillsammans med flera eller andra tunna liknande.
Slutresultatet blev en helt perfekt födelsedagspresent och jag uppskattar verkligen er fina service och det trevliga bemötandet! Stort tack!
Ni är så duktiga! Älskar min fina ring med min älskade pojkes namn på <3.
Jag älskar min ring! Så fint hantverk med detaljer och budskap som bara är läsligt för mig men som ser ut som glimmer för betraktaren.